اگر در این ماجرا مسلمانی در اثر غصه جان دهد، سزاوار است

  • ۳۴۶
دکتر محمد حاصلی:
خبرهای موثق، حاکی از آن است که #زنان_باردار_الشتری  که به مرکز استان جهت #زایمان مراجعه کرده اند، #پذیرش_نشده_اند. اقوی دلیل هم این بوده که الشتری هستند...
بنده فقیه نیستم ولی خوانده ام که #حرمت_شهروند_غیر_مسلمان برای #امیر_المومنین در حدی است که تعرض به یک #زن_غیر_مسلمان در #کشور_اسلامی، از سوی غارتگران #معاویه، چنان حضرت را اندوهگین ساخت که فرمود: «اگر در این ماجرا مسلمانی در اثر غصه جان دهد، نه تنها قابل ملامت نیست بلکه از نظر من سزاوار است». این گونه نصوص نشان می دهد که #آبروی_غیر_مسلمان نیز مانند #جان_و_مالش، کاملا در #حمایت_دولت_اسلامی قرار دارد و #هتک_حرمت آنها در #جامعه_اسلامی غیر قابل قبول است.
بر این اساس باید تامل کرد و از نماینده ولی فقیه، استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیمای استان و بخصوص نمایندگان ادوار سلسله و‌ دلفان #مطالبه کرد که چرا کار به جایی رسیده که در جامعه اسلامی که شما #حکمران آن بوده و هستید این گونه در روز روشن به #جان و #روح یک #زن_مسلمان (البته اگر شما الشتری ها را کافر ندانید) #تعدی و #بی_حرمتی می شود؟
رونوشت:
۱_ دفتر نماینده ولی فقیه
۲_استاندار لرستان
۳_رئیس دانشگاه علوم پزشکی
۴_ رئیس صدا و سیمای لرستان
۵_نمایندگان ادوار سلسله و دلفان
" #لکستان یک #گفتمان است"
من یک #لک_ایرانی هستم
 
نقل از کانال تلگرامی:
من #لک_ایرانی هستم  
 @ManLakIraniHastam
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی